24 October 2017

Burn uLaunchELF.iso

Ramai bertanya macam mana nak burn uLaunchELF.iso yang aku berikan.

Cara dia mudah saja.
Aku cadangkan korang install ImgBurn

Langkah langkah

1. Extract file uLaunchELF.zip sehingga korang dapat file uLaunchELF.iso


2. Mulakan ImgBurn
3. Pilih "Write image file to disc". Korang boleh pilih CD-R atau DVD-R. Seingat aku, PS2 tak boleh baca CD-RW atau DVD-RW.
4.  Source tu, korang klik folder kuning dan cari file uLaunchELF.iso yang korang extract tadi.
     Set Write Speed kepada paling perlahan CD-R atau DVD-R yang boleh. Atas disc ada tulis.
    
5. Klik burn. Sepatutnya dalam situasi sebenar, ikon ni berwarna. Memandangkan aku hanya buat tutorial, aku tak cari CD-R.
6. Tunggu sehingga selesai.




Nota.
Download dari Google Drive aku





No comments: